|
|
|
Junior Member

Gruppe: Forum Members
Siste logg inn: 6. januar 2010 23:39
Visninger: 8 646
|
|
Hva gjør dere mens dere sitter å venter på ticks?
Selv laster jeg ned musikk, leser i forumet, chatter på Irc, koser meg med dama, jobber, tar en liten høneblund på øyet osv..
---------> <3 fOru <3 <----------
|
|
|
|
|
Administrator

Gruppe: Administrators
Siste logg inn: 22. juli 2008 20:30
Visninger: 1 455
|
|
Kommer litt ann på, leser litt på forumet, sjekker diverse nyhetssider som vg og dagbladet, spiller litt PS2, sitter på IRC eller er ute og jobber
Simen Stokka a.k.a FanTic
Crew @ Norwegian Mafia
fantic@norwegianmafia.no
|
|
|
|
|
Forum Guru

Siste logg inn: 10. desember 2007 00:53
Visninger: 101
|
|
| Mange ganger blir jeg sittende litt på msn osv., men prøver som regel å komme meg vekk fra dataen mellom tickene. Hvis en blir sittende mellom tickene blir det ofte litt mye. Forde om jeg prøver å komme meg mest vekk er det jo sånn at en ofte sitter noen tick før storangrep og sånn da, når dette planlegges i familiene og sånn.
|
|
|
|
|
Admin

Gruppe: Administrators
Siste logg inn: 7. november 2007 20:12
Visninger: 256
|
|
Hører på musikk.. Spiller litt innimellom.. Snakker med folk på IRC/MSN.. Diskuterer mafia 
Ellers blir det ganske mye daffing, spesielt hvis jeg har døgnet noen dager på rad - da går tickene fort og jeg gjør ikke noe som helst innimellom
Julie Eun Berg
Admin
Julie@Norwegianmafia.no
|
|
|
|
|
Junior Member

Siste logg inn: 2. mars 2009 01:15
Visninger: 774
|
|
ahhh det der er ett helvete, spesielt når man venter på at angrepet skal nå fram, og neglene flyr veggimellom.... men det er jo det som er litt av sjarmen oxo ellers blir det tv,msn, musikk og kanskje en liten tur ut, VISS MAN TØR!
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 29. august 2008 00:04
Visninger: 1 657
|
|
Lærer meg dagens nyheter utenat sånn at jeg neste dag kan sammenligne de hahaha jeg prøver å gå ut, men plutselig får jeg SMS angrep mot meg eller noen trenger deff... så da blir det full fart hjemover!
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 25. juni 2008 13:08
Visninger: 86
|
|
Ser på Battlestar Galactica akkurat nå... Funker som faen
Ellers har vi jo noen av mine favoritter:
Stargate SG1, Stargate Atlantis, Battlestar Galactica, Lost, Preason Break, Heroes, The Unit, The 4400, Cold Case, CSI, CSI New York, CSI Miami, Futurama, The Simpsons, Family Guy, American dad, Eureka, Life on mars
Mange gode serier Absolutt å anbefale
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 11. februar 2011 00:09
Visninger: 1 100
|
|
Sitter og lurer på hvorfor jeg gidder å spille, når utviklerne bare sitter med fingra opp i rasshølet.
Er vel kun en våt drøm at spillet skal nå gamle høyder.
Fy faen for et spill det var, rett og slett kriminellt å fucke det opp så jævlig.
|
|
|
|