|
|
|
Junior Member

Gruppe: Forum Members
Siste logg inn: 10. januar 2010 16:32
Visninger: 3 348
|
|
Jeg har siste runde med norwegianmafia nå.
Grunnen er enkel, fordi noen folk har satt seg sammen og ofrer livet for spillet runder etter runder.
De ofrer livet for norwegianmafia, og admin tenker vel lite over det? Den største grunnen til at spillere slutter å spille dette spiller er rett og slett fordi folk som dette har mukigheten å holde seg sammen hele tiden.
Admin gir på en måte premier til 1familie om og om igjen.
Hvis de ikke var mulig å danne slike nørde familier, så tror jeg spillet ville blitt langt mer morro for alle, og kulere.
Men men, slik er spillet. Men hva syns andre folk?
Er det riktig at en samlet flok med mennesker skal vinne hver runde, og få et slik overtak?
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 12. april 2007 22:26
Visninger: 670
|
|
Det var sånn mafian foregikk da, folk var i familier o.l. Og så klart, en familie som er stor, er vanskelig å ta, men ikke umulig.
Jeg syns spillet er bra som det er nå jeg.
-----------------------------------------------------------------En gutt og en jente kjørte motorsykkel på veien i 90 km/t. Gutt: Oh fukk... bremsan streika Jenta: SAY WOOOT ??? Gutt: Chill, æ bærre bremsa på giran!! ... slik Jenta: Puh, flaks at d ikke va ei jente så skreiv denne historia Gutt: Yeah, eller så har æ vært kake Jenta: Mhm..
I avisen neste dag: Prisene på agurk stiger fortsatt!
|
|
|
|
|
Junior Member

Siste logg inn: 10. januar 2010 16:32
Visninger: 3 348
|
|
Jaja.. Familier må være..
Men som nevnt her, er det snakk om 1familie, samme familie flere runder som vinner om og om igjen..
|
|
|
|
|
Forum Guru

Siste logg inn: 10. desember 2007 00:53
Visninger: 101
|
|
| - For det første så er det ikke slik at det bare er en familie som vinner hele tiden. Det er flere forskjellige familier som vinner, selv om mange kanskje tenker at det er samme sullamitten som vinner hele tiden. - For det andre er det helt riktig det Foro sier om at det er slik mafian er. Det er familier som er størst. Disse er sterke og som regel er det få som klarer å ta dem, men det er mulig. Og her kommer det inn på taktikker, planlegginger osv, osv. *That's Mafia*
|
|
|
|
|
Member

Siste logg inn: 28. februar 2010 17:18
Visninger: 2 791
|
|
Følte også at det var de samme spillerne som vant hele tiden, og at det hele tiden var samme gjengen som virkelig kunne gi motstand. men i de siste rundene har det kommet mange nye spillere - nye familier har blitt laget, og noen har tilogmed alliert seg - som èn familie, og utrolig nok har klart å holdt seg uten stabb. er jo en sensasjon bare det.
Mange har jo også lagt opp da. Men etter 2-3 - eller 4 års gaming, så var det vel på tide å kalle seg selv pensjonist.
Og, dere sier det er den største familien som vinner - tja, for 15 runder siden så...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
yo
|
|
|
|
|
Admin

Gruppe: Administrators
Siste logg inn: 7. november 2007 20:12
Visninger: 256
|
|
Hele poenget med NM er jo å organisere seg på best mulig måte med best mulig folk og fikse best mulig allianser og best mulig taktikker! Hvis du føler det er noen som vinner hele tiden er det fordi de har blitt flinke til det, og jeg gir dem all rett til å vinne.
Det som er gøy med mafia for meg er det sosiale samholdet spillerne som sitter oppe med deg om natten, de som ringer deg når du blir angrepet og så videre. Det er det som er smaken av mafia for meg!
Julie Eun Berg
Admin
Julie@Norwegianmafia.no
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 3. mai 2007 17:03
Visninger: 26
|
|
| nå har jeg da ikke spilt på lenge, men jeg tenker nok at NM handler om å være aktiv, lojal og godt organisert... enhvert familie som skaffer seg 30 lojale spillere og er godt organisert kan vinne dette spillet som alle andre. alle starter likt og alle har like stor sjanse!
|
|
|
|
|
Forum Guru

Siste logg inn: 10. desember 2007 00:53
Visninger: 101
|
|
| Ofte er det taktiske valg et stykke ut i spillet, av de forskjellige lederne, som avgjør hvem som vinner. Man kan ligge ca. like godt ann, men det er dem som er smartest som oftest drar i land seieren. Det er klart at da lønner det seg å ha erfaring.
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 8. mai 2007 00:07
Visninger: 578
|
|
Hehe, morsom lesing dette. Til dere som synes samme familiene alltid vinner bare fordi det ikke er DERE... Sjekk lister fra tidligere runder før dere prater for mye.
Tips til deg som synes verden var imot deg: Bli Bedre, være mer aktiv, kanskje du også vinner etter hvert?
|
|
|
|