|
|
|
Forum Newbie

Gruppe: Forum Members
Siste logg inn: 5. januar 2007 23:14
Visninger: 78
|
|
jeg lurte på om det skulle være mulig og leie in gz øyeblikelig for forekempel 5 tick frem over
foreksempel for 50 000 for en gangster på den måten kan man hjelpe litt på hvis man blir angrepet
prisen er sikkert ikke helt riktig men det må selfølgelig svi skikelig så man bare bruker det i yterste nød sitvasjoner
|
|
|
|
|
Member

Siste logg inn: 28. februar 2010 17:18
Visninger: 2 791
|
|
tur1le (18.12.2006) jeg lurte på om det skulle være mulig og leie in gz øyeblikelig for forekempel 5 tick frem over
foreksempel for 50 000 for en gangster på den måten kan man hjelpe litt på hvis man blir angrepet
prisen er sikkert ikke helt riktig men det må selfølgelig svi skikelig så man bare bruker det i yterste nød sitvasjoner
Tror jeg heller ville satset på en funksjon som gjorde det mulig å leie ut litt av sin egen gjeng. Men dette har jeg ikke tenkt på lengre enn tja, et halvt minutt - så er sikkert en dårlig ide, når man begynner å granske det litt nærmere :p
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
yo
|
|
|
|
|
Junior Member

Siste logg inn: 21. januar 2010 23:12
Visninger: 198
|
|
tur1le (18.12.2006) jeg lurte på om det skulle være mulig og leie in gz øyeblikelig for forekempel 5 tick frem over
likte den iden jeg
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Leter du etter en familie?
Ingen tar deg seriøst?
Da skal du søke om medlemskap i "Cottarelli"!
Vi er under stadig utvikling
og søker aktive og seriøse spillere.
Tror du at du har det som skal til.
Ta kontkat!
PM: BluePain
E-Mail: c0ttar3lli@gmail.com
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 23. desember 2006 15:39
Visninger: 72
|
|
| Hva med en ny intektskilde som horehus?=) Der man kan skaffe horer som jobber for en? Må gi dem Dop for at de skal yte bedre å tjene mer osv osv?=)
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 7. desember 2009 22:34
Visninger: 113
|
|
| ja horehus var lurt. så kan man ved å kjøpe dop til dem få dem til å jobbe flere timer i døgnet for mindre penger pr kunde, eller ved å ikke gi dem dop tjene mere pr kunde xD slik at man må spekulere i hva som lønner seg, alt etter hva dopen koster osv.
|
|
|
|
|
Forum Member

Siste logg inn: 4. januar 2008 18:58
Visninger: 1 116
|
|
| Er ikke dette et mafia spill? ikke et pimp spill..
|
|
|
|