|
|
|
MafiaDeveloper

Gruppe: Administrators
Siste logg inn: 15. september 2011 18:33
Visninger: 1 842
|
|
Informasjonspost
================================
I denne posten vil jeg prøve å oppsummere litt av de spørsmålene dere har ang. neste runde, brukere og mafiashop.
Registrering eller login?
Hvis du har registert deg eller deltatt i forrge runde så slipper du å registrer deg på nytt.
Når neste runde starter så logger du inn med din e-post og passord. Da får du igjen velge ingame spilernavn og hvor i landet du vil starte.
Som sagt: Du bruker samme login neste runde.
Blir NorwegianMafia internasjonalt?
Vi har lansert PlanetMafia for internasjonale brukere og denne vil kjøpe separat noen runder til.
Dette er for å bygge opp en solid gjeng med internasjonale spillere før vi slipper de norske råtassene løs [Smile]
Hva skjer med som har poeng på MafiaShop?
Vi kommer til å kjøre en import av dette slik at spillere som har poeng på sin konto får disse til neste runde. Tidligere har vi satt en minimumsgrense på 1000poeng for at vi skal importere de, men denne blir mest trolig justert ned til 500.
Kommer det nye ting neste runde?
Vi vil utbedre noen av de tingene vi la til i slutten av denne runden:
- Donering av MafiaShop poeng
- Familiedonering
- Familierådgiver (Kan invitere og sparke ut medlemmer)
- Familiespion (Kan spionere til reduserte priser)
I tillegg vil det komme noen fordeler til familieleder. Vi har også testet litt med egne bosteder, men usikker på om dette blir klart til neste runde.
Premier neste runde?
Det er ingen premier klar for neste runde ennda, men vi jobber hardt med å få ordna noen sponsorer.
En xbox360 eller nintendo wii hadde vært knall [Smile]
Hvor lenge vil neste runde være? pause i jula?
Neste runde vil nok vare til midten/slutten av januar 2007. Vi vil stoppe ticks på julaften og nyttårsaften. Mer info om dette kommer senere.
Muttok
NorwegianMafia Developer
Smartad IT - NorwegianMafia - Cheater - Koders.no - PlanetMafia
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Gruppe: Forum Members
Siste logg inn: 19. september 2007 09:32
Visninger: 970
|
|
Hva med Angrep/forsvarssimulering? Etter min mening er den meget dårlig. Et eksempel, jeg ble angrepet av 38 gangstere og de hadde kun balltrær, jeg selv hadde 19 gangstere inne da til å forsvare meg med og alle hadde revolvere og balltrær, resultatet ble at alle mine ble slaktet og motstanderen mistet ingenting. Hva med å utbedre kampsimuleringen? Normalt sett ville motstanderen mistet GZ og! Det er tross alt en viss forskjell når man skyter noen og slår noen med balltrær, et skudd kan drepe på avstand, og er mer dødelig, FAKTISK
|
|
|
|
|
Sexy Bitch

Siste logg inn: 8. januar 2008 13:58
Visninger: 974
|
|
Angrepene er en del av motoren, som jobbes med å fornyes. Den vil forhåpentligvis være ferdig rundt slutten av desember etter hva jeg husker.
--------------------------------------
NevroPus
Martin Ertsås
|
|
|
|
|
Forum Guru

Siste logg inn: 10. desember 2007 00:53
Visninger: 101
|
|
Blir NorwegianMafia internasjonalt? ================================ Vi har lansert PlanetMafia for internasjonale brukere og denne vil kjøpe separat noen runder til. Dette er for å bygge opp en solid gjeng med internasjonale spillere før vi slipper de norske råtassene løs [Smile]
Hehe, den likte jeg Klart de internasjonale spillerne ikke hadde klart å holde følge med oss enda. Det kunne rett og slett vært døden for planetmafia igjen, siden de utenlandske spillerne som hadde prøvd seg ikke hadde hatt en mulighet mot de etablerte norske spillerne. Jeg tror dere vil tjene på å kjøre dem separat fra hverandre i starten. VELDIG bra tenkt!
|
|
|
|
|
Junior Member

Siste logg inn: 23. desember 2007 10:56
Visninger: 1 407
|
|
Lingo (10.12.2006)
Vi har lansert PlanetMafia for internasjonale brukere og denne vil kjøpe separat noen runder til.
Dette er for å bygge opp en solid gjeng med internasjonale spillere før vi slipper de norske råtassene løs [Smile]
Hehe, den likte jeg  Klart de internasjonale spillerne ikke hadde klart å holde følge med oss enda. Det kunne rett og slett vært døden for planetmafia igjen, siden de utenlandske spillerne som hadde prøvd seg ikke hadde hatt en mulighet mot de etablerte norske spillerne. Jeg tror dere vil tjene på å kjøre dem separat fra hverandre i starten. VELDIG bra tenkt! 
Smart det ja... Men er vel ikke en sperre for norske iper?
Tidligere 2 og 3 plass. Jakter enda på #1
|
|
|
|
|
Administrator

Gruppe: Administrators
Siste logg inn: 22. juli 2008 20:30
Visninger: 1 455
|
|
eViL (24.01.2007)
Lingo (10.12.2006)
Hehe, den likte jeg  Klart de internasjonale spillerne ikke hadde klart å holde følge med oss enda. Det kunne rett og slett vært døden for planetmafia igjen, siden de utenlandske spillerne som hadde prøvd seg ikke hadde hatt en mulighet mot de etablerte norske spillerne. Jeg tror dere vil tjene på å kjøre dem separat fra hverandre i starten. VELDIG bra tenkt! 
Smart det ja... Men er vel ikke en sperre for norske iper? 
jo, norske ip-er kan ikke spille planetmafa.
Simen Stokka a.k.a FanTic
Crew @ Norwegian Mafia
fantic@norwegianmafia.no
|
|
|
|