| Internett Explorer 6 |
| 6 |
|
Internett Explorer 7 |
| 18 |
|
Mozilla Firefox |
| 56 |
|
Opera |
| 15 |
|
Mozilla |
| 4 |
|
Netscape |
| 0 |
|
Safari |
| 2 |
|
Andre |
| 1 |
|
|
|
|
|
|
|
Sexy Bitch

Gruppe: Forum Members
Siste logg inn: 8. januar 2008 13:58
Visninger: 974
|
|
Sitter her og kjeder meg litt, så plutselig dukker en tanke ned i hodet mitt: "Hvor mange i norwegianmafia bruker hvilke nettlesere?" Så jeg fant ut at jeg kunne legge inn en pool om akkurat dette. Så, hvilken nettleser bruker du?
P.S. Gjerne si ifra hvilken nettleser du bruker hvis du bruker andre, propaganda for en nettleser du mener er bra er fullt lovlig.
--------------------------------------
NevroPus
Martin Ertsås
|
|
|
|
|
Member

Siste logg inn: 8. juni 2008 23:44
Visninger: 3 013
|
|
Jeg bruker Mozilla Firefox, og jeg er stolt av det! =)
|
|
|
|
|
Member

Siste logg inn: 28. februar 2010 17:18
Visninger: 2 791
|
|
Firefox her også.
Gikk over til Firefox i den tiden jeg lekte mye med forskjellige os'er. Firefox kjørte på alle, og ble en vane å bruke det. Den gang var det ikke mulig å ha flere tabs oppe i IE heller, så det ble jo et stort minus etter jeg hadde vent meg med det i Firefox.
Begynte så å knote litt med XHTML. Å da ble IE ubrukelig.. Ikke mer å si :p
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
yo
|
|
|
|
|
Administrator

Gruppe: Administrators
Siste logg inn: 3. mars 2010 03:56
Visninger: 2 787
|
|
Jeg bruker da Mozilla Firefox
Men noen ganger finner jeg det nødvendig å bruke IE 7. Det er jo ikke ofte akkurat!
....
|
|
|
|
|
Admin

Siste logg inn: 7. november 2007 20:12
Visninger: 256
|
|
Mozilla Firefox selvfølgelig ^^, Er en evig tilhenger!
Julie Eun Berg
Admin
Julie@Norwegianmafia.no
|
|
|
|
|
Administrator

Siste logg inn: 22. juli 2008 20:30
Visninger: 1 455
|
|
Mozilla Firefox, ingen over, ingen ved siden
Simen Stokka a.k.a FanTic
Crew @ Norwegian Mafia
fantic@norwegianmafia.no
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 14. januar 2007 19:36
Visninger: 30
|
|
| Hmm. Ser at mange her bruker Mozilla FireFox, noe som undrer meg... Har dere ikke hørt om Opera? Den perfekt NorwegianMafia-nettleseren. Kan sitte på irc der (mange kaller det for mIRC), kan lese eposter fra flere epostkontoer samtidig, kan legge inn RSS-feeda der, og masse mer, og seff noe som er must no for tiden, det er tabs der  btw, Opera er NORSK, ikke rart det er bra da
|
|
|
|
|
Administrator

Siste logg inn: 22. juli 2008 20:30
Visninger: 1 455
|
|
Monis90 (13.12.2006)
Hmm. Ser at mange her bruker Mozilla FireFox, noe som undrer meg...
Har dere ikke hørt om Opera? Den perfekt NorwegianMafia-nettleseren. Kan sitte på irc der (mange kaller det for mIRC), kan lese eposter fra flere epostkontoer samtidig, kan legge inn RSS-feeda der, og masse mer, og seff noe som er must no for tiden, det er tabs der
btw, Opera er NORSK, ikke rart det er bra da 
Firefox er også norsk
Firefox har også tabs (også kalt faner)
Firefox er også den perfekte NorwegianMafia-nettleseren
Men seff, Opera er norsk produkt, og norske produkter må seff støttes. Opera og Firefox er like bra etter min mening, men Firefox har blitt en vane, så da blir det Firefox
Simen Stokka a.k.a FanTic
Crew @ Norwegian Mafia
fantic@norwegianmafia.no
|
|
|
|
|
Sexy Bitch

Siste logg inn: 8. januar 2008 13:58
Visninger: 974
|
|
Monis90 (13.12.2006)
Hmm. Ser at mange her bruker Mozilla FireFox, noe som undrer meg...
Har dere ikke hørt om Opera? Den perfekt NorwegianMafia-nettleseren. Kan sitte på irc der (mange kaller det for mIRC), kan lese eposter fra flere epostkontoer samtidig, kan legge inn RSS-feeda der, og masse mer, og seff noe som er must no for tiden, det er tabs der
btw, Opera er NORSK, ikke rart det er bra da 
Firefox har også muligheten til å brukes til irc, gjennom chatzilla, også har mozilla den vakkre e-post leseren: Mozilla Thunderbird
Men selvsagt Opera er norsk, og støttes fullt ut, men liker nå enkelt og greit firefox bedre. Eneste nettleseren som er 100% nekt er vel egentlig explorer
--------------------------------------
NevroPus
Martin Ertsås
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 17. mars 2007 15:45
Visninger: 1 208
|
|
Ganske enig med både FanTic og NevroPus her, jeg er en stolt Firefox bruker men har heller ingenting imot Opera, det er bare det at jeg er vant til Firefox.
En kamerat av meg som er Opera-tilhenger mener at Opera er bedre grunnet dens allerede innebygde funksjoner og at man slipper og legge inn plugins slik man må i Firefox.
Men det er jo da mye større valgfrihet med Firefox, du kan jo mekke egne plugins hvis du vil.
Vil forresten legge til Netscape på den 100% nekt listen, det har aldri vært en god nettleser og vil aldri bli det.
|
|
|
|