|
|
|
Forum Newbie

Gruppe: Forum Members
Siste logg inn: 2. september 2009 09:43
Visninger: 18
|
|
','165px');" onmouseover="InstantASP_OpenMenuMouseOver('ctl03_ctlTopic_ctlPanelBar_ctlTopicsRepeater_ctl22_smAuthorName','ctl03_ctlTopic_ctlPanelBar_ctlTopicsRepeater_ctl22_smAuthorName_SimpleMenuDivLayer','','165px');">igzaustion, det har du også ;P "ord delings feil" blir ikke helt riktig, det skal nemlig skrives i ett ord. så vet du d |
|
|
|
|
|
Forum Newbie

|
|
For min del synes jeg Nomaden har et veldig godt poeng! Feilskriving bør man ta seg tid til å legge merke til, korrekturlesing er ikke akkurat så tidkrevende at det gjør noe! Og er det noe som irriterer vettet av meg, så er det disse cs-/gaming-ordene som består mest av tall og den latterlige endingen "zor"! "1337zor", for eksempel...altså...hva er vitsen?! Ser det ut som om den VIRKELIGE eliten blandt spillerne tar seg tid til å skrive noe som helst i tall, når det er tusen ganger lettere og raskere å lese når man skriver vanlig bokmål?!
|
|
|
|
|
Forum Newbie

|
|
btw, Nomaden, "synelig" skrives S Y N L I G...uten E
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 17. juli 2009 19:12
Visninger: 239
|
|
Gschibby (11.11.2006)
','165px');" onmouseover="InstantASP_OpenMenuMouseOver('ctl03_ctlTopic_ctlPanelBar_ctlTopicsRepeater_ctl22_smAuthorName','ctl03_ctlTopic_ctlPanelBar_ctlTopicsRepeater_ctl22_smAuthorName_SimpleMenuDivLayer',' ','165px');"> igzaustion, det har du også ;P "ord delings feil" blir ikke helt riktig, det skal nemlig skrives i ett ord.  så vet du d |
Det var verken tyrkleif eller dårlige norskkunnskaper som lå bak akkurat den. Det var nok heller en forholdsvis dårlig vits... Om det var en dårlig vits du prøvde deg på eller om du misforsto er irrelevant. Jeg vil uansett kalle innlegget ditt ganske inadekvat.
|
|
Administrator

Gruppe: Administrators
Siste logg inn: 3. mars 2010 03:56
Visninger: 2 787
|
|
Ja når man skriver på et forum trenger man ikke å skrive på en dum "fjortissmåte". Altså f.eks: Halla... Hva skjer daaa??????!!!???!!!!!!!!"!!!! osv.. Det er så mye bedre å bruke et forum når folk holder postene, svarene sine ryddig!
Akkurat det burde de fleste klare. Det holder med og trykke bare en gang på ? ikke holde inn knappen i flere minutter. Det må da dere andre være litt enig i?
....
|
|