Velkommen gjest ( Logg inn | Register )
 Hjem      Medlemmer   Aktive brukere      

««12

RETTSKRIVNING( les feilskrivning) Ekspander / Collapse
Skrevet av
Beskjed
Postet 11. november 2006 10:27
Forum Newbie

Forum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum Newbie

Gruppe: Forum Members
Siste logg inn: 2. september 2009 09:43
igzaustion, det har du også ;P  "ord delings feil" blir ikke helt riktig, det skal nemlig skrives i ett ord. så vet du d
Innlegg #768
Postet 11. november 2006 10:38
Forum Newbie

Forum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum Newbie

For min del synes jeg Nomaden har et veldig godt poeng! Feilskriving bør man ta seg tid til å legge merke til, korrekturlesing er ikke akkurat så tidkrevende at det gjør noe! Og er det noe som irriterer vettet av meg, så er det disse cs-/gaming-ordene som består mest av tall og den latterlige endingen "zor"! "1337zor", for eksempel...altså...hva er vitsen?! Ser det ut som om den VIRKELIGE eliten blandt spillerne tar seg tid til å skrive noe som helst i tall, når det er tusen ganger lettere og raskere å lese når man skriver vanlig bokmål?!
Innlegg #769
Postet 11. november 2006 10:40
Forum Newbie

btw, Nomaden, "synelig" skrives S Y N L I G...uten E
Innlegg #770
Postet 11. november 2006 20:35
Forum Newbie

Siste logg inn: 17. juli 2009 19:12
Gschibby (11.11.2006)
igzaustion, det har du også ;P "ord delings feil" blir ikke helt riktig, det skal nemlig skrives i ett ord. så vet du d

Det var verken tyrkleif eller dårlige norskkunnskaper som lå bak akkurat den. Det var nok heller en forholdsvis dårlig vits... Om det var en dårlig vits du prøvde deg på eller om du misforsto er irrelevant. Jeg vil uansett kalle innlegget ditt ganske inadekvat.
Innlegg #784
Postet 12. november 2006 16:22

Administrator

AdministratorAdministratorAdministratorAdministratorAdministratorAdministratorAdministratorAdministrator

Gruppe: Administrators
Siste logg inn: 3. mars 2010 03:56
Ja når man skriver på et forum trenger man ikke å skrive på en dum "fjortissmåte". Altså f.eks:
Halla... Hva skjer daaa??????!!!???!!!!!!!!"!!!! osv..
Det er så mye bedre å bruke et forum når folk holder postene, svarene sine ryddig!

Akkurat det burde de fleste klare. Det holder med og trykke bare en gang på ? ikke holde inn knappen i flere minutter.

Det må da dere andre være litt enig i?

....

Innlegg #806
Postet 19. november 2006 14:33
Forum Member

Forum MemberForum MemberForum MemberForum MemberForum MemberForum MemberForum MemberForum Member

Siste logg inn: 4. januar 2008 18:58
Jeg mener at man burde tilgi folk som skrier litt feil, og det med at 90% av telegrammene som sendes i NM er skrevet feil synes jeg du skal taopp med de som sender deg telegrammene...
Innlegg #1044
« Forrige tråd | Neste tråd »

««12

Leser denne tråden Ekspander / Collapse
Aktive brukere: 0 (0 gjester, 0 medlemmer, 0 anonyme medlemmer)
Ingen medlemmer ser på denne tråden.
Forum Moderatorer: Muttok, Krypt0n, Selleri, NrKenny, Mysil, Nico1

Rettigheter Ekspander / Collapse

Tiden er GMT +1:00, klokken er nå 6:09