| Ja!!! |
| 35 |
|
Nei!!! |
| 23 |
|
Vet ikke!!! |
| 1 |
|
Ikke formening!!! |
| 0 |
|
Spiller ikke NM!!! |
| 0 |
|
Skal begynne å spille!!! |
| 0 |
|
|
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Gruppe: Forum Members
Siste logg inn: 7. mai 2007 20:41
Visninger: 467
|
|
Jeg er 100% enig i at det burde være feriemodus! Det er jo mange som satser på runden men så blir man tiviget til å være med på vinterferie uten pc så er det j****** teit at man enten skal satse på å ikke hjelpe andre med gratis k. eller avslutte alt det man har jobbet får. Konklusjonen er stem på feriemodus får å gjøre en god gjerning får et supert mafia miljø . Ps. Admin. Plz prøv å fa det til. Jeg hadde takket dere såååååå mye Med venlig hilsen en ivrig mafia gutt
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 7. mai 2007 20:41
Visninger: 467
|
|
Kom igjen å stem.....det er bare å legge til re-plays så skal jeg argumentere så godt jeg kan så får vi håpe at det blir noe da... ps...stem som f*** og du gjør meg lykkelig
|
|
|
|
|
Admin

Gruppe: Administrators
Siste logg inn: 7. november 2007 20:12
Visninger: 256
|
|
En del av det som jeg syns gjør mafia så spennende er at man må legge en stor del av fritiden sin i det for å spille bra. Organiseringen og samarbeidet mellom de forskjellige spillerne er fantastisk! ^^
Derfor syns jeg ikke det burde bli noen feriemodus.
Julie Eun Berg
Admin
Julie@Norwegianmafia.no
|
|
|
|
|
Forum Member

Siste logg inn: 20. mai 2010 17:22
Visninger: 1 876
|
|
Er ganske enig med Julie der altså. Det er surt for mangen når man er midt i runden og så er det ferie og at dei skal ikkje vere heime å at det er ikkje pc der eller at det er pc ut internett der.
Her er nokon forslag vist det blir i ferie modus:
Aktivering av ferie modus: Når det er ferie.
Lengde på ferie modus: Fra 1 dag til eit vis antal dager eller ein fast bestemt lengde som admins har bestemt. (Vist man kan velge sjølv kor lenge man kan ha ferie modusen så kan man ha sånn at ikkje avbryte ferie modusen og spille før den angite datoen er der.
Status og penger
Man får ikkje penger i det heile tatt i den perioden. Man har ein ferie modus tag (samme som * vises når ein spiller er online, men i ein annen farge) som vises både i kommune og medlemsdelen i familien.
-----------------------------
James aka Ice Man

---------------
|
|
|
|
|
Forum Member

Siste logg inn: 19. desember 2008 16:45
Visninger: 1 202
|
|
| Hvis dere lager ferie modus vil folk klage på samme måte som de gjorde mot ms da det kom....
|
|
|
|
|
Forum Member

Siste logg inn: 21. april 2008 13:45
Visninger: 750
|
|
Hadde vært fint å ha feriemodus, men det er ikke et must.
Men man burde ikke legge så mye arbeid i en runde hvis man hvet at i f.eks. vinterferien er man uten nett.
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 29. juni 2011 03:01
Visninger: 2 828
|
|
Det var et godt forslag med, feriemodus! 
|
|
|
|
|
Forum Member

Gruppe: Moderators
Siste logg inn: 22. juli 2009 03:11
Visninger: 1 539
|
|
| Synes feriemodus hadde kanskje gjort at det ble litt mindre folk og. Må man dra eller være borte kan vi ikke stoppe det pga 1 person. Når du kommer tilbake kan du bruke ms :p hihi
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 15. september 2010 20:24
Visninger: 3 114
|
|
Dette spillet skal jo faktiskt prøve å være likt som den virkelige mafiaen.
Tror ikke Vito Corleone kunne si til fiendene sine at, nå drar jeg på ferie. så fikk han gå i fred liksom..
Enten spiller man mafia, eller så gjør man det ikke.
|
|
|
|
|
Junior Member

Siste logg inn: 19. desember 2009 22:37
Visninger: 2 595
|
|
Feriemodus ja.. Hadde ikke hvert så dumt det.
--------------------------------------
- When the boogeyman goes to sleep every night. He checks his wardroom for Chuck Norris -
|
|