Velkommen gjest ( Logg inn | Register )
 Hjem      Medlemmer   Aktive brukere      

12»»

hver er NM's største profil? Ekspander / Collapse
hvem mener du bør få æren av å være NM's...
Måling resultaterStemmer
Jave

5,48%
8
Phi||ip

6,16%
9
dosky

6,16%
9
Stein

6,16%
9
Sibi

15,07%
22
Airbase

6,16%
9
NmAddict

6,16%
9
Slettemoen

8,9%
13
Seigmann

4,79%
7
ManDrake

13,01%
19
Valentine

4,11%
6
Airscape

4,11%
6
Mehammer (bare måtte^^) *ler så jeg griner*

13,7%
20
Registrerte stemmer: 93, Anonyme stemmer: 0. Du har ikke rettigheter til å delte på denne målingen.
Skrevet av
Beskjed
Postet 2. april 2007 00:58
Junior Member

Junior MemberJunior MemberJunior MemberJunior MemberJunior MemberJunior MemberJunior MemberJunior Member

Gruppe: Forum Members
Siste logg inn: 24. januar 2008 18:52
da lagde jeg voten da=)

Innlegg #3235
Postet 2. april 2007 01:01

Forum Newbie

Forum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum Newbie

Siste logg inn: 14. mars 2009 10:26
Flink naiSt
*klappe på hodet til*

Member of Veni Vidi Venci
Innlegg #3236
Postet 2. april 2007 02:14

Junior Member

Junior MemberJunior MemberJunior MemberJunior MemberJunior MemberJunior MemberJunior MemberJunior Member

Siste logg inn: 13. juni 2008 10:07
wtf naist , alle ler av meg mwhahah ^^

~Mehammer~
Novus Ordo Mundi <3
La-Torrio/HBK/DX <3
Innlegg #3238
Postet 2. april 2007 04:54
Junior Member

Siste logg inn: 24. januar 2008 18:52
klager etter? du har jo 7 av stemmene XD

Innlegg #3240
Postet 2. april 2007 10:23
Forum Newbie

Forum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum NewbieForum Newbie

Siste logg inn: 31. mai 2007 13:15
aldri hørt om deg engang^^
Innlegg #3242
Postet 2. april 2007 15:16

Junior Member

hmm.. kem er eg, har spillt i 6-7 runder, har blitt kallt Scorpio, The_Game, BamseFar, og no bruker eg for det meste Scorpio Mehammer, sikkert ingen som veit kem eg er er bare ein "snabb" som pesh sier hehehe

Heart Break Kids, DX, SaV FTW

~Mehammer~
Novus Ordo Mundi <3
La-Torrio/HBK/DX <3
Innlegg #3246
Postet 6. april 2007 16:56
Forum Newbie

Siste logg inn: 16. mars 2010 08:11
Min stemme går nok til ManDraKe ja. Han er kongen over alle konger. Ekstremt god taktisk og ikke minst ingame. Har vunnet mange kriger ved hans side. :p

Ellers er det mange store profiler, hvis man tenker på aktivitet og tilstedeværelse generelt kan man jo nevne halve mafia. Phi||ip, Stein, dosky, Skretch, Seigmann, Selleri, Archy, Airscape, cel0x, para, poly, Microman, Hans_A.. og lista går videre. Dere vet sjøl hvem jeg har glemt. :p

Når det gjelder nyere tid, de siste rundene, er det vel verd å nevne Sibi, Mehammer, h0ret0re, Bauta og sikkert flere med.

Men tingen er hvordan man definerer det, skal man se på hvor stor innflytelse folka har? Eller er det mer hvor "kjente" de er? Eller hvor bra de har gjort det?

Tar for eksempel h0ret0re, en grei kar som har spilt leenge, men han har jo rykte på seg å bli playa hver eneste runde. :p

Så hvis man tenker lengde i gamet og resultatmessig så er det egentlig rimelig få igjen. Derfor; denne går til ManDraKe. ^^
Innlegg #3279
Postet 6. april 2007 20:16
Forum Newbie

Siste logg inn: 22. januar 2008 18:07
Jave (06.04.2007)
Min stemme går nok til ManDraKe ja. Han er kongen over alle konger. Ekstremt god taktisk og ikke minst ingame. Har vunnet mange kriger ved hans side. :p

Ellers er det mange store profiler, hvis man tenker på aktivitet og tilstedeværelse generelt kan man jo nevne halve mafia. Phi||ip, Stein, dosky, Skretch, Seigmann, Selleri, Archy, Airscape, cel0x, para, poly, Microman, Hans_A.. og lista går videre. Dere vet sjøl hvem jeg har glemt. :p

Når det gjelder nyere tid, de siste rundene, er det vel verd å nevne Sibi, Mehammer, h0ret0re, Bauta og sikkert flere med.

Men tingen er hvordan man definerer det, skal man se på hvor stor innflytelse folka har? Eller er det mer hvor "kjente" de er? Eller hvor bra de har gjort det?

Tar for eksempel h0ret0re, en grei kar som har spilt leenge, men han har jo rykte på seg å bli playa hver eneste runde. :p

Så hvis man tenker lengde i gamet og resultatmessig så er det egentlig rimelig få igjen. Derfor; denne går til ManDraKe. ^^

Kunne ikke vært mer enig med min kjære gudfar. Jeg personlig har ikke vært aktiv på lenge, men jeg har allikevel samme inntrykk som han. ManDrake får min stemme, men hadde jeg kunnet stemt for 2 hadde Jave fått den.

Men det viktigste Jave egentlig belyser er forskjellen på definisjonene. Hvem er best? De familiene som var best - hvertfall på min tid - var de som holdt seg skjult. De som ikke flagget med [famnavn] foran nicket med en gang de lå på 1. Av den grunn vil ikke de som kanskje er best bli stemt på her, folk kjenner rett og slett ikke igjen navnene.

Jeg personlig ville hvertfall ha stemt på veldig mange flere av de Jave nevner, før jeg ville stemt på de som er listet på voten. Allikevel vil det aldri være noen som har fasiten, for som jeg sier tidligere kjenner heller ikke jeg navnene til spillerne i de "hemmelige" familiene som kanskje er de beste...

Anywho Jave; begynner å merke mafiasuget igjen. Begynner snart å bli klar for en ny runde. :p

Innlegg #3282
Postet 6. april 2007 20:49

SlAyEr| tHe FoRuM pLaYeR

SlAyEr| tHe FoRuM pLaYeRSlAyEr| tHe FoRuM pLaYeRSlAyEr| tHe FoRuM pLaYeRSlAyEr| tHe FoRuM pLaYeRSlAyEr| tHe FoRuM pLaYeRSlAyEr| tHe FoRuM pLaYeRSlAyEr| tHe FoRuM pLaYeRSlAyEr| tHe FoRuM pLaYeR

Gruppe: Administrators
Siste logg inn: 11. januar 2011 14:06
Man vil vell alltids stemme på den man har spilt "tettest" med på NM? Mangla så mange av de jeg har likt best gjennom tiden, at jeg stemte på en som resten av "gjengen min" ikke ville likt at jeg stemte på ;D

http://www.norwegianmafia.no/manual/index.php?title=Main_Page
Innlegg #3283
Postet 8. april 2007 03:24

Junior Member

Ga min stemme til airscape, er folk eg ikkje veit kem er, men er vell ein grunn til at dem er der, og ville gi min stemme til airscape mest pga. han ikkje hadde ein stemme vil ikkje at folk skal gå her uten ein stemme heller ^^ Jave hadde fått min stemme, Sibi veit sjølv at han har alltid min stemme ^^ men liker å stemme på nye folk

~Mehammer~
Novus Ordo Mundi <3
La-Torrio/HBK/DX <3
Innlegg #3295
« Forrige tråd | Neste tråd »

12»»

Leser denne tråden Ekspander / Collapse
Aktive brukere: 0 (0 gjester, 0 medlemmer, 0 anonyme medlemmer)
Ingen medlemmer ser på denne tråden.
Forum Moderatorer: Muttok, Krypt0n, Selleri, NrKenny, Mysil, Nico1

Rettigheter Ekspander / Collapse

Tiden er GMT +1:00, klokken er nå 2:54