|
|
|
Member

Gruppe: Forum Members
Siste logg inn: 28. februar 2010 17:18
Visninger: 2 791
|
|
Har dere det slik at det ofte kommer situasjoner der dere ikke kan ungå å gjøre noe spesielt? F.eks. MÅ dere hoppe 5 ganger hver gang dere ser en fugl ? MÅ dere knipe igjen øynene, lage stygge grimaser og rope "FIRE IN THE HOLE" når dere sitter på do og følger naturens gang? Fortell meg om deres tvangstanker/uvaner/hva enn det måtte være..
Jeg må for eksempel -alltid- låse dodøra, uansett om jeg er alene hjemme. Jeg MÅ ha TV lyden på 5,10,15,20 osv..
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
yo
|
|
|
|
|
Admin

Gruppe: Administrators
Siste logg inn: 7. november 2007 20:12
Visninger: 256
|
|
*når jeg kjører bil må jeg alltid holde pusten hvis vi kjører inn i en skygge..
*når jeg sykler må jeg også holde pusen i skyggene
*hvis jeg jogger må jeg puste to ganger inn før jeg må puste to ganger ut...
*hvis jeg sitter forran pcen hender det ofte at jeg blir sittende å svelge mange ganger etter hverandre uten spesiell grunn, og da blir jeg som oftest sittende på den måten i en halvtime-time.
*jeg klarer ikke å gå på sprekker når det er lagt flismønstre på gulv og sånt.
*hvis noen tar meg på ryggen må jeg lage en stygg grimase, men det er kanskje mer en reaksjon(?)
*når jeg begynner å gjespe så blir jeg ofte sittende å gjespe konstant i en halvtime også
*hvis noen hoster så må jeg også hoste
Julie Eun Berg
Admin
Julie@Norwegianmafia.no
|
|
|
|
|
Member

Siste logg inn: 28. februar 2010 17:18
Visninger: 2 791
|
|
- Jeg kan ikke puste når en bil kjører forbi meg.
- Kjeder jeg meg/venter på svar fra noen, så klikker jeg vilt på musa. (Egentlig ikke tvangstanke, det skjer automatisk)
- Lager ofte grimaser til stygg musikk, selv om jeg er alene.. Commerical trance er et stort offer for dette..
- Jeg må slå av pc lyden om jeg går på en side der addressen ser "skummel" ut.
- Ser jeg et script, så må jeg lese igjennom det - selv om det er et språk jeg ikke forstår.
- Når jeg skal spise ost, så må jeg alltid skjære av det øverste laget - og kaste det.
- Hører jeg en bra låt, så MÅ jeg dele.
- Om noen gjesper på tv, irc, eller irl - så må jeg også gjøre det.
- På fester; kommer det en stygg låt (fleste tilfeller boyband) så må jeg synge.
- Jeg må spytte 2 ganger i doskåla før jeg tisser.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
yo
|
|
|
|
|
SlAyEr| tHe FoRuM pLaYeR

Siste logg inn: 11. januar 2011 14:06
Visninger: 6 041
|
|
ooook
* Må alltid blåse i øl flaska
* Gjesping smitter ^^
* Når jeg ikke får til noe kan jeg ikke konsentrere meg
* Må høre musikk når jeg sover
* Skjer ofte at småting jeg gjør, MÅ gjøres 2, 4, 6 eller 8 osv ganger
http://www.norwegianmafia.no/manual/index.php?title=Main_Page
|
|
|
|
|
Forum Member

Siste logg inn: 21. april 2008 13:45
Visninger: 750
|
|
airbase (01.06.2007) -
- Når jeg skal spise ost, så må jeg alltid skjære av det øverste laget - og kaste det.
Det pleier jeg også å gjøre!
|
|
|
|
|
Crew

Siste logg inn: 26. august 2011 16:36
Visninger: 4 468
|
|
| Jeg må ha lyden på tven på partall hele tiden, ikke oddetall ^^
|
|
|
|
|
Junior Member

Siste logg inn: 24. januar 2008 18:52
Visninger: 1 194
|
|
jeg har mange... men dette er de jeg kommer på i farta:
lager aldri mat i partall... skal jeg f.eks lage toast er det 1,3,5 osv stk... aldri 2,4,6 etc
må snakke indirekte nedlatende om sosialister/kommunister når de er tilstede
starte usaklige samtaler med ukjente folk for så å gjøre noe rart slik at vi bytter samtaleemne, deretter gå fordi jeg ikke likte personen i utgangspunktet, bare følte for å snakke random shit.
MÅ skru på lys når jeg går gjennom et "mørkt" rom, selv om lysbryteren er ved utgangsdøra og det er midt på dagen, slik at det kunstige lyset ikke utgjør noen merkbar forskjell på belysningen.
bruker aldri startsiden i FF, må åpne en ny fane, åpne startsiden i denne fanen, lukke den første (som er der når man starter) da er jeg ready-to-go
må alltid innom badet etter å ha vært på do for å se meg i speilet (er ikke speil på do). vet jeg er deilig osv... men ofte så bare ser jeg på meg selv, leker litt med "utvide-pupillene" skillsa mine, for så å rusle dit jeg kom fra/skal
hver gang jeg har sett film på dataen må jeg logge av og på MSN, i håp om at det er noen som oppdager meg og vil snakke med meg (hvilket det sjelden er )
Jeg må pause filmen/det jeg holder på med om jeg blir highligted på IRC eller det popper opp et samtalevindu (har et program som sier ifra om noen snakker til meg selv om jeg er satt som opptatt)
ble litt lei av å utdype, så lager bare en rask liste nedover her nå
må snurre mobilen rundt hver gang jeg tar den opp av lomma
ser alltid på klokka på mobilen, selv om jeg har klokke på hånda/det henger en på veggen
må alltid fortelle alle på msn/irc når jeg oppdager at klokka er 13:37 (i ekstremt kjedelige tilfeller kommenterer jeg også 13:33:37)
må høre på egen musikk når jeg spiller dataspill, ingame musikken er grusom! (gjelder ikke FPS)
må lage grimaser og stygge lyder/klage høyt hver gang WoW blir nevnt i en samtale
volum på runde tall, 5-10-20-25 (liker ikke 15, og kan til nøds bruke 1)
skru på tastelåsen til mobilen manuelt, skjer det automatisk må den deaktiveres og aktiveres igjen
klage over hvor rotete det er hjemme, uten å gjøre noe med det (mer en uvane enn tvangstanke toh)
legge bankkort etc i "riktig rekkefølge"
hodene til folka på sedler skal ligge samme vei, minst innerst, størst ytterst.
gjøre alt jeg kan for å unngå å bruke en 1000-lapp de få gangene jeg har en. (suger så jævlig å gi dem fra seg)
må kaste den lille "korka" på "Idun tomatketchup" flaskene
kjøpe 10-pakninger med sigg istedenfor 20-pakninger når jeg vet det er billigere, på en annen side røyker jeg litt mindre når jeg har 10-pakninger
gnir barberskum på øreflippene og irriterer meg over det etterpå (de, HELDIGVIS, få gangene jeg barberer meg, den dagen skjegget mitt vokset "normalt" fort er en kjiiiiiip dag)
pirke på andre sine skrivefeil, hater spesielt når folk skriver en eller annen bøyning av ordet "sjanse" og legger inn en G... f. eks: "jeg tok ikke sjangsen på det" "har du sjangs til ..." - lær det EN GANG FOR ALLE FOLKENS! det er INGEN bøyninger av ordet "sjanse" som inneholder en G!!!!!111oneoneone jeg gjentar INGEN
tygge tyggis etter jeg har røkt. har følelsen av at ånden min lukter som om noe krøp ned i halsen min for 10 år siden og startet en rotningsprosess, det er som regel ikke tilfelle, bortsett fra røykånde, at det lukter... /me er forfengelig
jeg kan IKKE bruke en deodorant som noen andre har hatt under armen(e) sine... det hadde vært bedre om dem gnidde tissen sin på deodoranten min! deling av deodorant er EKKELT. så om noen tar min deodorant, kjøper jeg ny
dobbeltsjekke alt jeg gjør, gjerne trippeltsjekke, selv om det ikke er noe av betydning.. f.eks hva klokka er
ødelegge snøslott/borger/hus/whatever om noen har bygd noe slikt på en plass jeg tilfeldigvis går forbi og ser konstruksjonen (gjerne ut alene på natten for å ødelegge om det er mye folk der på dagtid)
orientere meg om hvor alle kameraene i en butikk er, selv om jeg ikke stjeler noe
kommer ikke på mer nå, men lager sikkert en ny post om noe morsomt/viktig skulle dukke opp
|
|
|
Junior Member

Siste logg inn: 12. mai 2011 02:23
Visninger: 7 419
|
|
| -volumet på tv, stereo o.l. må stå på 5/10/15 osv -i urinaler pleier jeg alltid å pisse rett på den lille såpetingtangen bare for at den skal forsvinne så fort som mulig
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 16. august 2007 06:35
Visninger: 614
|
|
| Naist - Jeg spanderer og unner deg en sikkelig psykolog time
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 25. desember 2008 15:47
Visninger: 208
|
|
Må ha lyden i bilen på ett par tall. hvis har en passasjer som setter den på 35 for eks. så må den enten skrues opp til 36 eller ned til 34.
tapper på tastaturet når jeg ikke vet hva jeg skal skrive (som nå)
musikk når jeg legger meg
fylle på vann i glasset 3-4 ganger før det kan drikkes :p
osv
|
|
|
|