|
|
|
Crew

Gruppe: Administrators
Siste logg inn: 3. mai 2010 15:16
Visninger: 4 825
|
|
| Hvem er dum nok til å spare på pengene når de ser de blir angrepet? Skal tyvene være med, bør de være undercover.
Random
|
|
|
|
|
SlAyEr| tHe FoRuM pLaYeR

Siste logg inn: 11. januar 2011 14:06
Visninger: 6 041
|
|
hva om noen drar bort på en dagstur? kommer fort noe penger i kassa som kan bli rappet da
http://www.norwegianmafia.no/manual/index.php?title=Main_Page
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Gruppe: Moderators
Siste logg inn: 29. desember 2009 06:05
Visninger: 1 511
|
|
| Enig med deg slayer. Tyver bringer noe nytt til spillet som kan bli en artig funksjon. Selv om mange kommer til å bruke opp alle pengene sine når de blir angrepet er det ikke alle som er våken kl 3 og står opp før angrepet går inn.
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Gruppe: Forum Members
Siste logg inn: 1. januar 2008 22:03
Visninger: 1 815
|
|
| Noen sparer kanskje til en fabrikk å blir angrepet av tyver som stjeler penger, greit du kan bruke pengene da, men da får du fabrikken senere pga må spare på ny =P
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 1. desember 2010 16:31
Visninger: 2 683
|
|
Når eg brukte tyvene mine fikk jeg ikke noen penger. Det sto di to runt 60000 men jeg fikk ingen ting:s er det meiningen at jeg skal få di? eller bare at han som jeg angrep mustet dem?
The ones who run away, lives to fight another day
|
|
|
|
|
SlAyEr| tHe FoRuM pLaYeR

Siste logg inn: 11. januar 2011 14:06
Visninger: 6 041
|
|
Det er meningen at du skal få dem, men det er mulig de ikke funker helt opptimalt enda.
http://www.norwegianmafia.no/manual/index.php?title=Main_Page
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 15. september 2010 20:24
Visninger: 3 114
|
|
Onionhill (29.07.2007) Enig med deg slayer. Tyver bringer noe nytt til spillet som kan bli en artig funksjon. Selv om mange kommer til å bruke opp alle pengene sine når de blir angrepet er det ikke alle som er våken kl 3 og står opp før angrepet går inn.Det bringer nye bugs hvertfall....
|
|
|
|
|
Administrator

Siste logg inn: 22. juli 2008 20:30
Visninger: 1 455
|
|
Smessa (06.08.2007)
Onionhill (29.07.2007) Enig med deg slayer. Tyver bringer noe nytt til spillet som kan bli en artig funksjon. Selv om mange kommer til å bruke opp alle pengene sine når de blir angrepet er det ikke alle som er våken kl 3 og står opp før angrepet går inn.
Det bringer nye bugs hvertfall.... 
Derfor vi kjører en testrunde nå slik at vi kan få fjernet dem til de vanlige rundene
Simen Stokka a.k.a FanTic
Crew @ Norwegian Mafia
fantic@norwegianmafia.no
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 26. februar 2008 15:43
Visninger: 538
|
|
| Tyver kan jo stjele hvis du sparer til fabrikk som er nevnt. Kanskje lage en bank eller noe så pengene er sikre
|
|